Commit Verlauf

Autor SHA1 Nachricht Datum
  Johannes Kreutz 4816a0c54c Create macOS application bundle vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz 66be6d6e8c Fix header location vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz af1c500b33 Cleanup dependencies vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz a1ea016cb5 Rendering in thread (Closes #7) vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz 805b3c801d Add emf track point class vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz 008229ff2b Show steamvr thread in 3d view vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz 76d016e4ce Add STL import (Closes #1) vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz ed56459771 Basic work: add SteamVRTrack and ActionPoints vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz aace5d0692 Add storage for SteamVRTrackPoints, ActionPoints vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz 96ff70f95f Add axes preview (Closes #5) vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz 848d213a56 Better background color (Closes #16) vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz e40eab3b54 MinGW cross compile vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz d02742263d Make it compile on linux again vor 2 Jahren
  Johannes Kreutz 756d01f809 Render trackpoints vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz 578b586de9 Add renderer class vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz 8622621477 Work of today vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz 3b8354492b Add OptiTrackPoint vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz 7403878208 Fix build on macOS vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz a19063cd3d Upload current status vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz 21e0cf9966 Work of today vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz e282f7564e Work of today vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz 128673c325 Add plugin parameter to static build vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz 1329ff87f7 Update CMake vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz 02b3f8d81f Configurable between static and dynamic vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz 1e9bf02c4a Working dev config vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz a656dd3e44 Move to manual openscenegraph vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz eabcd779a2 Move to separate lib building vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz 0c5f3d9766 Use own Qt vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz 220a30a3dd Embed it into Qt vor 3 Jahren
  Johannes Kreutz 8a4bdb387b Include QT vor 3 Jahren